torsdag 2 februari 2012

Rysskyla

Rysskylan har anlänt och om man ska tro på diverse vädersajter så kommer den att stanna åtminstone över helgen... Detta ses inte med blida ögon från min sida. Det går faktiskt inte att springa när det är 20 minusgrader, eller mer!

Jag hade planerat att fara ut på en löpartur nu på eftermiddagen. Det hade passat perfekt eftersom jag slutade jobba tidigt och Sonen följde med en kompis hem. Eftersom Rysskylan nu satt stopp för mina planer får jag nu försöka hitta på något annat att göra.

Mina planer för stunden är att försöka ta tag i diverse hushållssysslor. Detta låter inte alls lika lockande som en löpartur i mina öron, men det finns kanske en mening med rådande väder iaf...

I kväll kommer Svågern, Svägerskan och Lillkusinen hit på middag. Det är något att se fram emot iaf!


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar