tisdag 7 februari 2012

Äntligen!

Då termometern "bara" visade -15 grader efter middagen idag bestämde jag att jag äntligen kunde bege mig ut på en liten löpartur. Om man bara tar det lite lugnt går det ju faktiskt att springa trots att det är 15 minusgrader. Det enda problemet för mig idag var att det var så härligt att få springa att benen bara pinnade på av sig själv. Jag sprang och bromsade hela vägen för att hålla pulsen (och andningen) nere. Det resulterade i att jag inte tog ut mig så mycket och jag kom på mig själv med att springa och sjunga med i den fantastiska musiken som jag hade i lurarna. Tur att jag inte mötte någon!

När det gäller klädsel för dagen så hade jag några lager på mig. När jag räknar efter verkar jag ha haft tre lager på nederdelen och fyra på överdelen. Dubbla mössor var också riktigt skönt att ha. Däremot blev jag lite frusen om fingrarna.

Jag roade mig med att fota dagens löparkläder och de kläder jag hade när jag var ute och sprang för tre veckor sedan. Det är en viss skillnad...


Dagens utstyrsel.


Kläderna jag använde för 3 veckor sedan...

Nu är det bara 4 månader kvar tills kläderna på den nedre bilden kommer till användning igen.


Kram, kram 

2 kommentarer:

  1. Det kanske bara är ca tre månader! Det kan ju vara fina dagar i maj :)

    Svärmor

    SvaraRadera