torsdag 26 juli 2012

Vilsam löpning?

Kroppen känns trött efter fredagens och söndagens tävlingar, tisdagens gemensamma cykelträning (som gick över förväntan då kroppen kändes trött redan då) och flera heldagar med målning. På lördag har jag, Bästa vännen och Svägerskan planerat in en lite längre cykeltur så jag hoppas att kroppen blivit piggare tills dess.

Efter att dagens målarpass var slut (ca 19.00) ville jag fara ut och springa en sväng, men kände att kroppen inte riktigt orkade. Då kom jag på att jag skulle springa och vila. Alltså; springa en 5 km runda med så låg puls som möjligt... Resultatet blev 27 minuters löpning och en snittpuls på 143 (normalt brukar jag nog ligga på mellan 158 och 163 på samma runda). Jag kan inte påstå att jag nu känner mig utvilad, men det var värt ett försök!


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar