söndag 8 juli 2012

Dålig dag

Trots trötta ben begav jag mig efter middagen idag ut på en liten löpartur. Den planerade rundan blev det inget av med, eftersom jag inte hade (mental?) ork att springa uppför den långa backen som jag skulle måsta klara av inte mindre än två gånger. Istället sprang jag förbi avfarten mot backen och gjorde lite fartlek mellan lyktstolparna. Benen var fortsatt trötta och dagens löpning var väl inte den roligaste jag har varit med om. Det kan bara bli bättre!

Igår hade jag desto trevligare. Då var det premiärsimning på Badet i min nyinköpta simbikini. Bikinin fungerade bara bra att simma i och det visade sig att jag inte hade glömt bort hur man simmar, trots att det är minst två år sedan sist. Någon vidare teknik har jag väl inte, men jag tar mig fram i en km iaf.


Kram, kram

2 kommentarer:

  1. Men man blir ju blöt och kall av att bada :D

    SvaraRadera
  2. Jag vet, och katter gillar ju som bekant inte vatten.... ;-)

    SvaraRadera