onsdag 11 juli 2012

Hektisk dag

Det blev en tidig morgon i morse då jag skulle följa med gumman till ett läkarbesök. För en gångs skull hade vi Reseservice på vår sida och fick åka hem på en gång efteråt, vilket innebar att vi var hemma igen vid 10.30. Helt oväntat hade jag en hel dag framför mig att göra en massa nytta på!

Dagen har använts till att måla, städa husvagn och springa en mil.

Målningen blev liksom en bonus eftersom jag inte trodde att jag skulle hinna med något sådant idag. Husvagnsstädningen hade nämligen högsta prioritet eftersom vi ska dra med oss den hem till mammsingen i morgon för att ha en liten familjesammankomst med Systeryster och hennes familj (som också kommer med sin husvagn).

Löpningen gick betydligt bättre än senast, men det känns inte riktigt som att jag har den bästa löparformen för tillfället. Dagens löpartur gick i lagom tempo lyssnandes på den ljudbok som jag haft i öronen de senaste dagarna när jag målat. Jag måste nog ändå säga att musik i lurarna är lite bättre när man ska springa...


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar