torsdag 19 juli 2012

Semesterträning

Det kanske verkar som att jag bara latar mig på semestern och inte rör på mig mer än nödvändigt, men så är inte fallet. I morgon är det tänkt att jag, Sambon och Bästa vännen ska vara med i en cykeltävling. Vi är dock tyvärr inte i någon storform. Ett envist halsont med förkylningskänningar kommer och går lite som det vill för oss alla tre, så vi får väl se hur dagsformen är för oss alla i morgon.

Jag och Bästa vännen var i förrgår på en cykeltur där vi övade på att turas om att dra i det tempo och i det tidsintervall som vi planerar att ha på tävlingen. Det kändes bra då, så vi får väl se hur vi ev lyckas i morgon.

Igår testade jag poolen som de har på badet här bredvid campingen, och jag kunde simma i den också. Däremot vet jag inte om jag kan trafikreglerna i poolen. Tanten som simmade på samma bana som mig simmade MITT I banan och höll inte ut när hon mötte mig. Skulle jag ha bytt bana eller? Hade hon kanske betalat extra för en egen bana? Det slutade med att jag "råkade" sparka till henne litegrann, och sen klev hon upp. Jag tror att hon hade simmat klart...

Kram, kram

1 kommentar:

  1. Men du, man blir ju blöt och kall av att bada :D

    SvaraRadera