måndag 22 april 2013

Träningsförbud

Då jag har känt en antydan till eventuellt halsont och haft en allmän yrsel de senaste tre dagarna har jag gett mig själv träningsförbud igår och idag (lördagens cykeltur med Svägerskan kunde jag dock inte motstå, utan ignorerade helt enkelt mitt eventuella halsont).

Detta innebär inte att jag inte har fått utföra vanlig hederlig vardagsmotion som promenad med Gumman och cykeltur med Sonen till och från skolan, så jag har ändå fått njuta av den härliga (men tyvärr något blåsiga) vårluften.


Kram, kram

2 kommentarer:

  1. Jag räknar med att du är frisk i morgon kväll då jag kommer hem från Mallorca. Då vi kom hem från Kanarieöarna var jag sjuk i 6 veckor, det har jag inte tid med denna gång. Visst löser du det!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska göra mitt bästa, men när du (och barnen) var sjuk i 6 veckor såg jag till att hålla mig frisk. Nu får du försöka hålla bacillerna på avstånd, "Clark" ;-)

      Radera