lördag 13 april 2013

Nu är det nära!

Nu är cykelsäsongen nära, det märks! Idag har jag sett 4 cyklister (alltså på racer) vid 3 olika tillfällen.

Själv tänkte jag vänta någon dag till. Det var bara 3 plusgrader, mulet och ganska blåsigt idag, inte helt optimalt ur värmesynpunkt. Om solen tittar fram under morgondagen kanske jag törs ge mig ut på en premiärtur - vi får väl se.

Cykeln står i hallen, nyservad och redo att ge sig ut vilken dag som helst!

Istället för en tur på cykeln fick det bli en löpartur på eftermiddagen. Idag kunde jag utan större problem springa 6 av de 7 avverkade kilometrarna. Det blev 3x2 km med två halvkilometrars gång emellan, vilket gick bara fint! Till veckan kanske det blir till att springa utan inslag av gång...


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar