fredag 26 april 2013

Åter i träning

Efter fem dagars träningsuppehåll fick jag idag, äntligen, tillåtelse (av mig själv) att ta en cykeltur. Min diffusa förkylning kändes något bättre och så här i efterhand känns det helt ok. Hoppas verkligen att det känns likadant i morgon.

Då jag inte kunnat springa på en hel vecka är det nu helt uteslutet att kunna vara med på löpartävlingen nästa helg. Jag ska istället ägna tävlingsdagen åt att heja fram Sonen - och sälja korv.

Det blir till att se fram emot andra löpartävlingar under våren istället. I veckan har jag anmält mig, och 19 av mina kollegor, till Blodomloppet. Det brukar vara en riktigt trevlig tillställning. Jag hade också tänkt att jag skulle vara med i Lidingö On Tour för att eventuellt få ett lite bättre startled när jag ska springa Lidingöloppet 15 i höst. Vi får väl se hur det går med det.

I morgon börjar fotbollsträningen för säsongen. Ja, inte för mig då, utan för Sonen. Fotboll är inte riktigt min sport...


Kram, kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar