söndag 14 oktober 2012

Trött...

Någonting har hänt med min kropp. Hela veckan har den känts så trött. Jag som brukar vilja träna, har i veckan varit tvungen att tvinga mig själv att ta mig iväg (eller helt enkelt struntat i det...).

Jag och Sambon har två teorier kring detta.
  1. Kroppen har inte hämtat igen sig efter blodgivningen ännu. Den koncentrerar sig på att tillverka nytt blod.
  2. Jag har gått från 0 till 3 styrketräningspass i veckan, vilket tär på min muskelsvaga kropp.
I eftermiddag tvingade jag iaf mig själv ut på en 8 km löprunda. Jag var både energilös och omotiverad och sprang mina kilometrar i lugnt tempo. Medelpulsen var låg vilket borde betyda att det iaf inte är någon sjukdom som ligger och lurar och gör mig orkeslös.

I morgon börjar en ny vecka - en vecka som förhoppningsvis ger mig motivationen och energin tillbaka!


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar