lördag 27 oktober 2012

Muskelbristing i vaden

Ja, inte jag då... Min stackars sambo lyckades dra sönder vadmuskeln på torsdagkvällens innebandyträning, så natten mot fredagen tillbringade vi på akuten.

Badväskan som var packad inför fredagens planerade simning står fortfarande oanvänd. Efter 4 timmars sömn var jag inte alltför sugen på att ge mig iväg och simma.

Min lediga fredag tillbringades istället i bilen, som privatchaufför till Sambon. Det skjutsades till och från jobb och till och från eftermiddagens återbesök på sjukhuset. Jag fick äran att köra olika typer av fordon under mitt uppdrag. Sambon är så dålig på att hoppa på kryckor att jag satte honom i en rullstol och körde omkring med honom i den mellan avdelningarna på sjukhuset (annars hade vi varit kvar där än ;-)).


Kram, kram

1 kommentar:

  1. Inde kul för din stackars sambo oc min stackars son!!

    SvaraRadera