måndag 8 oktober 2012

Glädje - och kärlek!

Angående inlägget om något helt annat så har Sambon efter många om och men lyckats få cheferna på korttidsboendet att förstå hur negativt de föreslagna schemaförändringarna för Gumman skulle påverka hela vår familj. Idag har vi fått besked om att inga förändringar överhuvud taget kommer att göras i Gummans vistelsetider. Förhoppningsvis kommer inte några radikala förändringar göras i framtiden heller.

Jag har som tur var lyckats välja en handlingens man som far till mina barn, så i situationer som denna kan jag alltid vara trygg i vetskapen att han gör precis allt han kan (speciellt när jag inte kan hitta orken). Jag är verkligen så glad och tacksam att detta ordnade upp sig, för jag kan inte föreställa mig hur vår familj skulle ha orkat med den tillvaro som skulle ha blivit verklighet annars.


Kram, kram

2 kommentarer:

  1. Så oerhört glad och tacksam jag blir för er skull!

    Kram till dig och till min handlingskraftige son <3

    SvaraRadera
  2. Ni ger varandra den energi ock ork för att klara er vardag.
    Kram till er båda
    mamma (svärmor)

    SvaraRadera