onsdag 4 april 2012

Lyckad ökning

Trots att lapphandskarna dalade utanför fönstret när vi åt middag så klarnade det sedan upp igen och jag kunde bege mig ut på den inplanerade löparturen. Idag provade jag att öka på löpningen ytterligare; 0,5 km snabb promenad följt av 1 km löpning, vilket upprepades 4 gånger. Det blev alltså 4 km löpning och 2 km promenad. Knät höll återigen - vilken lycka! Däremot känns kroppen helt ur form. Att jag har en känning av ont i halsen och ett lätt tryck innanför pannbenet har kanske något med det att göra. Det är ju bara en arbetsdag kvar innan påsklov, så det är väl dags att bli sjuk igen...

Förresten, Sambon har återvänt hem efter en veckas cyklande på Mallorca, så nu är min cykel äntligen uppackad, ihopsatt och provsutten! Väck snö, väck!!

Pärlan :-)


Kram, kram

1 kommentar: