lördag 4 augusti 2012

Cykeltävling

Cykeltävlingen som min klubb anordar varje år är nu genomförd och det gick jättebra. Jag kände mig pigg större delen av vägen, men hade en liten svacka efter att ca 6 av de 12,5 milen var genomförda. De sista 2 milen kände jag mig förvånansvärt pigg och i den fruktade avslutande backen kunde jag trycka på riktigt bra med benen. Resultatet blev bäst placerade tjej vilket innebar att jag vann en övernattning för två i en fiskestuga vid en närliggande sjö - båt ingår! Nu är det bara att inhandla fiskespön också...

Mattheten hann dock ikapp mig och väl hemma igen gick jag in i väggen. Kunde inte annat än ligga i soffan och må illa och ha frossa. Nu har jag fått i mig lite pasta och köttfärssås så det börjar kännas som att jag sakta men säkert kommer tillbaka igen.

Ett stort tack till alla nära och kära som hjälpte till som funktionärer i dagens tävling - utan er hjälp skulle det inte ha blivit någon tävling!


Kram, kram

1 kommentar: