söndag 26 maj 2013

Intensiv helg

Ännu en helg är till ända. De här tre dagarna känns det verkligen som att jag har hunnit med massor.

På fredag blev det cykling på kvällen, för ovanlighetens skull. Trots den ganska starka vinden lyckades jag göra min snabbaste snittid för säsongen på min 3-mila runda. Kanske berodde det på att min nya Ride of hope-tröja är gjord i så snabbt material!?

Snabb tröja?
Lördagen spenderade jag mest i sittande ställning. Jag tillbringade 8 timmar på ett tåg tillsammans med Sonen. Vi var nämligen och hälsade på hemma hos Sirap som nu har hunnit bli 5 veckor. Vilken lycka för mig och Sonen att äntligen få träffa vår lilla hund och tillbringa lite tid med honom!

Söt-Sirap <3
Idag har jag fått utlopp för min överskottsenergi efter gårdagens stillasittande. Förutom att jag har hunnit klippa gräset och dammsugat huset så har jag också hunnit vara ute på en 5-mila runda på cykeln. Precis som i fredags var det ganska friska vindar, men som tur var så värmde solen vilket gjorde turen riktigt behaglig i alla fall.

Sambon har varit duktig och rensat garaget i helgen, så nu är det iordningställt för sommarcykling. Båda våra trainers är bortplockade och nu kan man lätt köra sin cykel in- och ut genom garagporten - perfekt!

Rent och snyggt! (men...hur länge?)


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar