onsdag 23 januari 2013

Yr i bollen

Kylan höll mig inne ikväll. Jag hade ingen större lust att bege mig ut i skidspåret i minus 15 grader, så jag satte mig på trainern i garaget istället.

Det fick bli ett intervallpass för omväxlingens skull. Fem 15 sek intervaller med 45 sek vila emellan som upprepades 2 gånger. 10 minuter hyfsat lugn cykling före, emellan och efter. Jag blev jättetrött... Intervallpass på cykel gör mig alltid helt yr (under tiden jag gör dem), jag undrar varför?

Nu är det iaf bara ett dygn kvar innan ordningen är helt återställd här hemma. I morgon kväll ska Sambon hämtas på flygplatsen - Jippi!


Kram, kram

1 kommentar:

  1. Verkar kallt i norr. Kylan höll oss inte inne här på Gran Canaria. Vid fem på eftermiddagen var det fortfarande nästan 25 grader plus. Dock cyklade vi liksom du, även om vår utsikt var bättre. Trots fantastisk cykling ska det bli perfekt att få komma hem till min älskling och mina fantastiska barn.

    SvaraRadera