onsdag 2 januari 2013

Sjukt

Sjukdomarna fortsätter att förfölja mig in i det nya året. När förkylningen äntligen verkar ha släppt sitt grepp om mig kastar sig nästa åkomma över mig. Ett par timmar innan tolvslaget drabbades jag av en magsjuka/matförgiftning som gjorde att jag firade in det nya året extremt illamåendes liggandes ensam i ett mörkt rum. Det nya året verkar alltså bara kunna bli bättre.

Hela gårdagen spenderades således liggande framför TV:n, och då inte pga den vanligaste anledningen en nyårsdag...

Idag är vi alla pigga och utvilade, så på förmiddagen har jag och Sonen varit ute och åkt lite längdskidor. En skidtur med Sonen gör mig inte direkt utslut, så när vi kom hem bytte jag pjäxor mot löparskor och sprang en liten runda. Det går som tur är framåt i löpningen iaf, så det finns hopp om att jag kanske kan springa åtminstone 5 km när vi kommer till värmen i slutet på nästa vecka!


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar