söndag 13 januari 2013

Gran Canaria 2

Den här dagen har varit väldigt blåsig, så när Sambon och Svågern var och cyklade på förmiddagen tog jag, Svägerskan och pojkarna en promenad ner till havet. Vågorna var många och höga till Sonens stora glädje.

Eftermiddagen tillbringades vid poolen. Det blev ännu en simtur för mig, lite längre än gårdagens.

Poolen som jag simmar i är rund, men som tur är så är den så stor (och jag så långsam...) att jag inte blir yr i huvudet när jag simmar. Det är också saltvatten i poolen, vilket smakar lite annorlunda när man får i sig vatten under crawlförsöken... Ganska äckligt faktiskt, jag sväljer nog hellre lite klor.

Dagens starka vind (tillsammans med saltvattensmaken) gjorde att simturen kändes lite som att simma i havet. Det var dock tur att vågorna i poolen var lite mindre än dem i havet.

Jag bjuder på två bilder från dagen; en på den runda poolen och en på Sonen i vågorna i havet.

Kram, kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar