tisdag 1 maj 2012

Felklädd

Idag fick jag oväntat sällskap på min inplanerade cykeltur. Bästa vännen hörde av sig och skulle, passande nog, cykla hem från helgens husvagnssemester. Då vi rett ut vart hon egentligen hade befunnit sig (jag hade tänkt cykla åt helt motsatt håll eftersom jag hade missuppfattat vart hon faktiskt hade varit) så cyklade jag och mötte henne. Detta betydde att vi båda fick sällskap under halva vår träningsrunda i alla fall.

Vädret var fantastiskt idag och jag behövde verkligen inte frysa i cykelbyxor, långkalsonger och vintertights. Jag hade klarat mig hur bra som helst utan långkallingarna och var väldigt tacksam att jag valt den tunnare sorten och inte ullvarianten. Ska det fortsätta på det här viset kanske man kan lägga undan vintertightsen innan midsommar...


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar