lördag 19 maj 2012

Fullt upp!

Här råder bloggtorka...

Veckan har varit fylld av födelsedagar, skivsläpp på Sonens skola och middagsbjudningar. Däremellan har jag faktiskt hunnit få in ett par löparpass och ett cykelpass.

Under ovan nämnda cykelpass, som blev en tur hem till mamma, lyckades jag och Bästa vännen med bedriften att göra varsin SPD-vurpa inom loppet av 20 sekunder. Hon tippade åt ena hållet och jag åt det andra. Jag hade turen att landa mjukt i ett dike medan mitt sällskap tyvärr landade på asfalten. Jag skyller min vurpa på henne och hon skyller sin på mig, vilket känns helt ok för mig. Jag är mest glad över att vi fått göra bort några vurpor innan vi ska börja cykla barbent och barärmat, men i den takt som sommaren närmar sig för tillfället så behöver vi väl ändå inte oroa oss för att få några skrubbsår. Snart är det väl dags att börja klä på sig igen inför höstvindarna...

I morgon blir det i alla fall en cykeltur med Svägerskan - det ser jag fram emot!


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar