fredag 7 september 2012

Stavgång

Min lediga fredag har fyllts av stadsbesök, trevligt eftermiddagsfrämmande och hundvaktande. Efter denna fullspäckade dag hade jag tänkt mig en kväll i soffan.

Efter middagen kändes det dock som att jag behövde lite frisk luft. Jag hade ingen ork eller energi till träning, men blev helt plötsligt väldigt sugen på att gå en promenad. Då kom jag också att tänka på mina stackars gångstavar som stått i en vrå och samlat damm de senaste 2-3 åren. Så ut i förrådet letade jag mig och fann där mina gamla trotjänare.

Sedan tog jag mig en härligt uppfriskande långpromenad i regnet. Vi har alla våra olika sätt att spendera en fredagkväll...

Stavarna fungerade bara fint trots den långa vilan.
Nu väntar TV-soffan!


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar