måndag 3 september 2012

Över stock och sten

Jag har nu återvänt till Norrland efter helgens besök i Huvudstaden. Den inplanerade helkvällen i Stockholmsvimlet på lördag kväll blev till ett besök i hotellbaren där vi beställde - håll i dig - var sin DUBBEL latte. När klockan var åtta återvände vi till hotellrummet där vi utmattade ramlade ner i sängen framför tv:n. Vilka partyprinsessor!

Efter gårdagens vila, som innebar shopping hela dagen, var det efter kvällens middag dags att knyta på sig löparskorna igen. Eftersom benen inte kändes helt pigga efter lördagens löpning bestämde jag mig för att ta en kortare runda i lugn fart. Jag valde dock en runda med väldigt många backar och skogsterräng. Det kanske inte var så smart... Innan jag var hemma hade jag känningar i baksida lår och var tvungen att smörja in mig med linement direkt jag kom hem. Hoppas verkligen att det inte blir något långvarigt.


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar