torsdag 29 mars 2012

Träning med Blossom

Både jag och Bästa vännen har ju som bekant några små skavanker som gör att vi inte kan träna som vi vill. Efter att ha funderat fram och tillbaka vad vi egentligen skulle aktivera oss med för att inte börja klättra på väggarna, fick jag en briljant idé. I mina gömmor hittade jag en gammal tränings DVD med Blossom, som jag blåste av dammet ifrån.

Idag efter jobbet tog jag så med mig min och en av Bästa vännens pojkar hem från skolan och sedan kom hon efter med en tredje pojke. Vi serverade pojkarna mellanmål och "tvingade" sedan ut dem i snöslasket med orden: "Se nu till att vara sams - vi ska träna och har inte tid att lösa några konflikter". Sedan parkerade vi oss framför tv:n i en timme och lydde Blossoms varje order. Pojkarna lydde, till vår stora häpnad, också vår order...

Nu har vi alltså fått ur oss lite energi, men jag vet ärligt talat inte om det gav så jättemycket (morgondagens eventuella träningsvärk får väl avgöra detta). Vi fick ju i alla fall träffas och träna tillsammans, vilket var ganska länge sedan sist.


Kram, kram

1 kommentar: