lördag 17 mars 2012

Inspirerad

Här har det hänt grejer minsann! Jag har varit så upptagen att jag inte ens hunnit blogga.

Igår var jag i "storstan" och hämtade mina efterlängtade formgjutna sulor. De är verkligen jättesköna!

Idag har jag varit på inspirationsdag; Kvinnor och löpning. Jag blev så inspirerad att jag lyckades skaffa mig löparknä direkt. Det känns som en repris på min ofrivilliga löparvila från i höstas... Konstigt nog är jag inte helt bedrövad över det. Jag är mest glad över att det verkar som om mina iläggssulor fungerar bra i alla fall. Smärtan i foten har inte blivit värre under dagen, trots en hel del belastning. När det gäller löparknät får jag väl vila från löpning ytterligare ett tag till, stretcha och sedan ta det lite lugnt med backintervallerna (på Sambons inrådan).

I övrigt har det förberetts en del inför framtida inköp, som är träningsrelaterde. Fortsättning följer!


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar