lördag 29 december 2012

Stiltje

Här råder stiltje, både på blog- och träningsfronten.

Juldagen och annandagen hade jag turen att få åka längdskidor. Det blev lite stakåkning och teknikträning på juldagen. På annandagen åkte jag till Staden och återupplevde gamla minnen i spåren från min skoltid tillsammans med Svägerskan.

Efter detta bröt förkylningen, som jag försökt ignorera i flera dagar, ut ordentligt. Gårdagen och den här dagen har mest tillbringats i soffan.

Det enda jag har orkat med i träningsväg är att sitta på den träningsboll som jag fick av Sambon i julklapp. Denna "sittning" (som har kombinerats med tv-tittning) har dock resulterat i rejäl träningsvärk i både rumpa, ben och mage. Kanske åker soffan snart ut och ersätts av ett gäng bollar i olika storlekar - både till oss och våra eventuella gäster. Tänk vad vältränade vi alla skulle bli!

I morgon planerar jag att vara frisk igen.


Kram, kram

3 kommentarer:

  1. Låter precis som för mig. Förkyld igår och idag men planerar att vara frisk i morgon. Det finns dock viss risk att det spricker då J har feber.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fy, så trist! Du får se till att skippa febern. Vi får skynda oss att krya på oss allihop så att det inte blir sjukstuga på nyår.

      Radera
  2. Hoppas på snabbt tillfrisknande för alla!!

    SvaraRadera