onsdag 12 december 2012

Idag blev det äntligen av...

Gårdagen bjöd på mycket kallt väder, så att ta igen den missade skidåkningen kändes inte så lockande. Istället tog jag på mig alla träningskläder jag har och sprang ett varv runt kvarteret (typ). Det blev totalt 9 minuters löpning och hela 1,7 km avklarades (av- och påklädningen tog nog längre tid än själva löpningen...). Den stora lyckan var att jag inte fick ont i knät, så det var nog en alldeles lagom lång löpartur.

Den efterlängtade längdskidåkningen blev istället av efter dagens middag. Spåret hade snöat över under dagens ymniga snöfall, men jag fick leka spårdragare det första varvet på 1,5 km slingan och sedan var det inga större problem. Nästa gång kanske det går att åka de längre spåren - hoppas verkligen det!


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar