tisdag 19 februari 2013

Tyst

Det är lite tyst här på bloggen... Detta beror på att det inte händer så mycket spännande i träningsväg här. Det har varit lite trampande på trainern varvat med styrketräning och däremellan har jag tagit såpabad för att skavsåret ska torka ihop och försökt hålla mig ifrån alla sjukdomar som snurrar runt omkring mig.

Idag är det bara en vecka kvar till Halvvasan. Med tanke på den förkylning som jag känner av i kroppen och det envisa skavsåret på hälen som aldrig riktigt vill läka ihop känns det inte alls som en självklarhet att jag kommer att kunna stå på starten - men hoppas gör jag!

Under helgen och början på veckan har vi försökt strukturera upp själva resan ner och hur allt runtomkring riktigt ska ordnas. Förutom boendet och transporten ner ska det ju fixas mat, vallning, transport till starten och lite annat smått och gott. Just nu känns det iaf som att det mesta är ordnat och fixat med bara kroppen är med på det hela. Nu återstår bara att hålla tummarna de här sista dagarna!


Kram, kram

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna allt vad jag orkar :) Kram

    SvaraRadera