lördag 22 juni 2013

Storvinst!

Veckan efter att jag hade sprungit Blodomloppet fick jag ett trevligt telefonsamtal från Blodcentralen. Det visade sig att jag hade 2:a bästa tid av de kvinnliga blodgivarna på 5 km, vilket innebar att jag hade ett fint pris att hämta. Då jag har haft ett ganska fullspäckat schema de senaste veckorna, med bl.a HalvVättern, valphämtning och schemaläggningsarbete har jag aldrig haft möjlighet att åka in till Umeå för att hämta mitt fina pris.

I förrgår hade Mammsingen dock några ärenden till staden och kunde då även hämta ut mitt pris. Idag har jag så äntligen fått veta vad jag vunnit.

Priset gömde sig  i denna "lilla" väska

Detta var vad som gömde sig i väskan;
en springform (passande för en löpare ;-)), en glasform med lock,
en grillpanna och en liten karaff att blanda dressing i...

Förutom att det är riktigt trevligt att delta i diverse olika tävlingar så kan man alltså om man har tur vinna väldigt fina priser (trots att man inte vet om att det finns några priser att vinna), vilket aldrig är fel.


Kram, kram

2 kommentarer:

  1. Du är inte bara duktig på att idrotta, du är även bra på att vinna priser. Detta var inte första och säkert inte heller sista gången.... Själv brukar jag som bäst få en medalj eller en plakett.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, själv ids jag ju inte ens hämta ut mina plaketter... ;-)

      Radera