söndag 2 juni 2013

Gammal och trött

Idag var det dags för den sista (och enda) lite längre cykelturen tillsammans med Svägerskan innan HalvVättern.

Det blev en 8-mila runda som är rätt så backig. Den senaste veckans högsommarvärme hade, som tur var, gett med sig. Termometern visade på 18 grader, himlen var grå och regnet hängde i luften - men vi klarade oss ifrån det!

Jag var inte alls pigg i benen, vilket inte förvånade mig det minsta eftersom jag var trött i kroppen redan innan jag gav mig iväg. När jag kom hem kändes det som att jag inte skulle klara av att cykla en enda mil till. Nästa helg ska jag ju cykla dubbelt så långt, så jag blev faktiskt lite orolig. Sambon lugnade mig och sa att en ordentlig uppladdning skulle göra att jag skulle orka utan problem. Hoppas verkligen att han har rätt...

Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag får hämta hem den här sötnosen - oj vad jag längtar!

Sirap 6 veckor <3


Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar